ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه پرهان طب

  1. مشتریان در زمان ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را به درستی وارد کنند در غیر این صورت سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  2. باید توجه داشته باشید که روش پرداخت درب محل برای سفارش هایی امکان پذیر است که برای شهر تهران (22 منطقه) و مبلغ کمتر از 4 میلیون تومان ثبت شده باشد.
  3. مشتریان محترم توجه داشته باشند که بعضا به علت عدم تامین کالا توسط شرکت تامین کننده پرهان طب این اجازه را دارد تا سفارش را لغو و وجه سفارش را به حساب خریدار واریز نماید.
  4. پرهان طب برای مشتریان خود امکان مشاوره تلفنی را فراهم نموده، باید توجه داشته باشید که پیشنهادهای مطرح شده از سوی کارشناسان به هیچ عنوان در شرایط تصمیم شما برای انتخاب تغییری ایجاد نمیکند و انتخاب شما ملاک عمل می باشد.
  5. پرهان طب به اطلاعات و مشخصات شخصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت میکند و تنها برای ارسال سفارشات مورد استفاده قرار میگیرند.
  6. شرایط مرجوعی کالا طبق نظر کارشناسان پرهان طب صورت می پذیرد و وجه کالا حداکثر ظرف 24 ساعت کاری پس از تایید کارشناسان به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  7. مشتریان محترم موظف هستند که هنگام تحویل سفارش مشخصات کالای درخواستی را با کالای تحویلی مطابقت داده و درصورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری کنند.
  8. هزینه ارسال کالا بر اساس ضوابط شرکت های لجستیک ( پست، تیپاکس، باربری ) مشخص میگردد و پرهان طب صرفا فروشنده کالا می باشد البته ما سعی داریم امن ترین و اقتصادی ترین روش را برای ارسال انتخاب کنیم.
  9. خرید کالا از پرهان طب بر مبنای قوانین و آیین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت میگیرد.
  10. تمامی پیش فاکتور های صادر شده از سوی پرهان طب حد اکثر تا 48 ساعت معتبر بوده و پس از گذشت این زمان امکان تغییر در شرایط قیمت و موجودی وجود دارد.